Het gebeurt tegenwoordig vaak dat goederen worden aanschaft die in meerdere keren of delen geleverd worden. Bijvoorbeeld bij een keuken of kantoormeubilair voor uw bedrijf. Wij ontzorgen u daarom graag met ons One Stop Delivery concept.
In plaats van talloze lever- en contactmomenten met leveranciers komen wij één keer bij u langs om alles in één keer in orde te maken. Dit betekent dat wij alle goederen verzamelen, inladen, bij u afleveren, uitpakken en monteren en uiteindelijk nemen we eventuele emballage mee retour!
Het is ook mogelijk om (een deel van) uw bedrijfsinventaris tijdelijk te laten opslaan zodat u zelf meer ruimte heeft. Denk daarbij bijvoorbeeld aan terrasmeubilair, winkel- of horeca-inventaris of andere seizoensgebonden inventaris.
We voeren deze diensten o.a. uit voor Leen Bakker Zakelijk, Style 26, Kantoormeubelen Nederland, Keuken Drachten, Nove Keukens en Rofra l home.
Wij bekijken ieder project op maat en bepalen zo samen met u de kosten van meubellogistiek. Wij vinden het belangrijk om diensten te kunnen aanbieden voor elk budget. Lees meer over de opbouw van onze kosten en een aantal tips om te besparen.
Kim helpt graag bij al uw vragen over uw aanstaande verhuizinghelpt u graag.
Vraag direct een offerte aan Bel ons op: 050 - 313 91 49