Onze helden zijn betrokken, geschoold en vakkundig. Hieronder ziet u ons kantoorpersoneel en hiermee heeft u het eerste contact. Ze zorgen voor een passende offerte, een goede planning en dat de verhuizers precies weten wat ze moeten doen.
Dagelijks verzorgen vier tot vijf teams alle verhuizingen. Binnen deze verhuisteams is er bewust gekozen voor hiërarchie. De voorman verhuizer stuurt de verhuizers, assistent verhuizers of leerlingen aan. De voorman verhuizer is uw aanspreekpunt op locatie. Deze manier van werken zorgt voor duidelijkheid, maar ook voor de gevraagde rust voor u als klant. De hechte teams werken met veel plezier, waardoor de klus voorspoedig voor u geklaard wordt.
Het familiaire karakter en de klantgerichte houding hebben ervoor gezorgd dat deze onderneming is uitgegroeid tot een vakbekwaam en gedegen bedrijf. Niet alleen de eigenaren maar juist ook de medewerkers werken dagelijks hard aan dit resultaat.
Oscar Renken en Wendie Roelofs zijn de eigenaren van Jan de Jong Verhuizingen. Zij zijn begin 2012 het ondernemersavontuur aangegaan en bepalen nu samen de koers. Voor beide is de overname een bewuste keuze geweest die in het verlengde lag van hun carrières.
Oscar Renken was reeds bedrijfsleider vanaf 2005 bij Jan de Jong Verhuizingen en heeft altijd de wens uitgesproken om dit bedrijf zelf voort te zetten. Voor veel klanten is hij hét gezicht van Jan de Jong Verhuizingen.
Wendie Roelofs heeft veel ervaring opgedaan bij verschillende profit en non profit organisaties in Groningen. De rode draad van haar carrière is terug te vinden in het coachen en motiveren van haar mensen binnen de gestelde organisatiedoeleinden. Zij draagt nu zorg voor het reilen en zeilen achter de schermen van Jan de Jong Verhuizingen.
Wilt u meer weten over onze medewerkers? Klik op onderstaande knop om interviews met onze medewerkers te lezen.
Elisa helpt graag bij al uw vragen over uw aanstaande verhuizinghelpt u graag.
Vraag direct een offerte aan Bel ons op: 050 - 313 91 49