U kunt denken aan verschillende diensten zoals tijdelijke opslag, meubellogistiek, keukenlogistiek en kunstverhuizingen.
Bij onze hub verzamelen en controleren we eerst alle leveranties. Vervolgens vertrekken we, na overleg met de ontvanger, naar de eindbestemming. We kunnen tevens helpen om alles uit te pakken, te monteren en in te richten. Voorbeelden van meubellogistiek zijn o.a.:
U kunt onze hub ook gebruiken als extern magazijn. Wij ontvangen en controleren de goederen en melden bij u dat de goederen aangekomen zijn. U kunt uw eigen goederen dan afhalen tussen 7:00 en 17:00 uur.
Hierbij kunt u denken aan tijdelijke opslag omdat de nieuwe keuken niet kan komen, of het kunnen maken van een goede deal waar u op dat moment nog geen ruimte voor heeft. Soms is het ook gewoon handig om even wat op te slaan in de hub.
Uiteraard is het belangrijk dat een ICT verhuizing met veel zorg wordt uitgevoerd. Een naadloze overgang van een ICT-omgeving is van cruciaal belang voor iedere organisatie om digitale operaties efficiƫnt en effectief te houden.
We komen natuurlijk op de door u gewenste tijd, onze planners zorgen voor een goed contact met de chauffeurs en u. Via onze volgsystemen weten we wanneer en wie er onderweg naar u toe is.
Kim helpt graag bij al uw vragen over uw aanstaande verhuizinghelpt u graag.
Vraag direct een offerte aan Bel ons op: 050 - 313 91 49