Mijn werkzaamheden zijn heel divers. Ik bewaak dagelijks waar we als Jan de Jong Verhuizingen nu staan, maar ook waar we naar toe willen. We ondernemen tenslotte niet alleen nu, maar ook voor de toekomst. Tot mijn portefeuille behoren Financiën, HRM en algemene zaken. Ik zoek altijd naar de balans binnen onze organisatie, zodat iedereen goed zijn werk kan blijven doen.
Ik zeg wel eens gekscherend op kantoor; “ik wil dat wij de klanten “dienen”. Dit klinkt enigszins neerbuigend, maar zo is het zeker niet bedoeld. In deze tijd is het lastig om onderscheidend te zijn. We kunnen dit alleen doen, door medewerkers aan te nemen die graag het stapje extra willen doen en de gemaakte afspraken nakomen. Als je dit kunt met elkaar en dat kunnen we als team, maak je kans op meer werk. We zijn er tenslotte voor onze (tevreden) klant.
Veel tijd gaat op in mijn werk. En dat zie ik niet echt als werk maar als een stukje levenswerk. Ik heb denk ik het geluk, dat ik dit samen met mijn man en zakenpartner Oscar mag doen. Ik wist al heel lang dat ik ondernemer wilde worden. Niet voor het geld maar juist voor de vrijheid in eigen keuzes maken. Daarbij heb ik een dienstverlenend karakter en help mensen graag. Dit gebruik ik ook als ondernemer. Naast mijn werk hebben wij nog twee kinderen, die van sport houden net als hun moeder. Ik train zelf nog twee keer in de week om fit te blijven en sta voor de kids nog regelmatig langs het veld. Vrienden en familie zijn me zeer dierbaar en daar spendeer ik graag tijd mee, met een bezoekje aan een restaurant, theatervoorstelling, winkel, of gewoon lekker koffiedrinken bij iemand thuis. Alles is goed.
Als u nog twijfels heeft om ons te benaderen, niet doen. Bel of mail gerust, we staan u graag te woord!
Annemiek helpt graag bij al uw vragen over uw aanstaande verhuizinghelpt u graag.
Vraag direct een offerte aan Bel ons op: 050 - 313 91 49